Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας

Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο

Τελετή Ορκωμοσίας 2026

Την Παρασκευή 29 Μαΐου 2026 και ώρα 18:00 στο Κλειστό Γυμναστήριο του Τμήματος πραγματοποιήθηκε η Τελετή ορκωμοσίας, απονομής πτυχίων και  μεταπτυχιακών διπλωμάτων ειδίκευσης σε 63 νέους πτυχιούχους του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου και σε 17 αποφοίτους από το μοναδικό μεταπτυχιακό που λειτουργεί στο νομό Λασιθίου με θέμα «Διοίκηση και Ψηφιακός Μετασχηματισμός».

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους η Βουλευτής νομού Λασιθίου κ. Σπυριδάκη, ο Δήμαρχος Αγίου Νικολάου κ. Μενεγάκης, ο Κοσμήτορας της Σχολής Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας του ΕΛΜΕΠΑ κ. Αποστολάκης,  Αντιδήμαρχοι του Δήμου Αγίου Νικολάου,  ο πρώην Βουλευτής νομού Λασιθίου κ. Θραψανιώτης και η ομότιμη Καθηγήτρια του ΕΛΜΕΠΑ κ. Ψιμάρνη-Βούλγαρη. Συνολικά ο κόσμος που παρακολούθησε την ορκωμοσία ξεπέρασε τα 800 άτομα σε μία από τις λαμπρότερες τελετές που έχουν γίνει στο Πανεπιστήμιο.

Πρόσκληση – Πρόγραμμα για την Τελετή Ορκωμοσίας του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας

   

Πρόσφατα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο